12 Aralık 2013 Perşembe

THE BALM-Sexy Mama Translucent Powder

 
 
 
Merhaba,
bugün sizlerle  1 seneden fazladır severek kullandığım, bittikçe aldığım hatta indirimlerde stokladığım , favori pudramdan bahsetmek istiyorum : Sexy Mama Transparan Pudra. 
 
 

 
The Balm markası Türkiye'ye henüz gelmediği yıllarda ,takip ettiğim yabancı vlogger hatunlarda görür görmez,Türkiye'ye de bir an önce gelsin diye evrene yaydığım mesajlar sayesinde mesajlarımdan ve dualarımdan sonra :)  3-4 aya bu müthiş ötesi marka ve ürünleri Türkiye'ye avrupa  ülkelerine kıyasla çok daha uygun fiyata geldi üstelik. :) O zamanlar içeriğini ve yapılarını bilmesem de tasarım harikası retro ambalajları ve ambalajları üzerindeki pin-up kızları sayesinde ,ülkemize gelir gelmez indirimsiz fiyatlarıyla bile bikaç paletinden  ve de bu pudrasından almıştım.Ama artık bayram-yılbaşı(özel günlerdeki ) indirim zamanlarını takip edip, The Balm markasından tüm ihtiyaçlarımı  yarı fiyatına  alarak stokluyorum .
 
Bu kadar gevezelikten sonra peki Selbiş neden bu pudrayı bu kadar sevmiş ki acaba diye merak ediyorsanız,tüm merakları gidermek adına hadi hep beraber bakalım :
  • Pahalı markaların pudralarında bile bulunan  ve bazı ülkelerde  yapılan çalışmalar sonucu yayınlanan makalelerde yumurtalık ve akciğer kanserine  yol açtığı ispatlanan ; TALC maddesinin bu  pudrada olmaması bu ürünü bu kadar sevmeme en büyük neden ! Üstelik paraben maddesi de The Balm markasının diğer ürünlerinde olmadığı gibi bu pudra da yok.Kaldı ki paraben hakkında da birçok makele yayınlandı son zamanlarda,yayınlanmaya da devam ediyor; talc  kadar kesin bir şekilde henüz zararlı etkisi ispatlanmasa da bir kimyacı olarak parabenin de çok masum olduğunu düşünmüyorum.Bu kadar uzattıktan sonra kısacası özetlemek gerekirse,bu pudra yapısındaki hafifletilmiş  kimyasal içerik  açısından şu an bu fiyata bulabileceğiniz en masum pudra.

                                             
 



  • Günlük kullanım olarak tercih etmemin en büyük nedeniyse yüzüme sürdüğüm fondöten,bb krem,renkli nemlendiricileri  gün boyunca yüzüme sabitleyebilmesi.

  • Ne kadar yoğun uygularsanız uygulayın diğer pudraların neden olduğu o maske etkisini asla yüzünüzde göremiyorsunuz.Gün içinde  parlaklık sorunu  çok yaşamasam da ihtiyaç duyduğumda tazeleyip,doğal bir görüntüyle makyajımı yüzümde bu ürün sayesinde tutabiliyorum.

  • Transparan olmasından dolayı renk sorunu yaşamadım,ama bana göre hafif de olsa renk veriyor.Renk vermesi kapatıcılığı  olduğu anlamına gelmesin,pudrada kapatıcılık arayanlara göre değil bu ürün.Zaten kapatıcılık iddası da yok, tek iddaası ; içindeki küçük yağ emici  partiküller sayesinde yüzünüzdeki fazla yağı alıp,mat bir görüntü sağlaması.Amacını başarıyla gerçekleştirdiğine şahidim bu bebeğin. :)Fotoğrafta gördüğünüz gibi,dibini gördüğüm şu anki pudram  benim 3.Sexy Mama'm :) 4.sü stoğumda mevcut.
                                 

  • Ben bu ürünü sık kıllı pudra fırçasıyla uyguluyorum;çünkü ürün gerçekten çok ince yapıda.Uygulama esnasında tozutma olayı hiç yok,bu üründen önce kullandığım tüm pudralarda bu sorunu hep yaşamıştım halbuki.Tertemiz bir şekilde ten makyajımı sabitleyebilmem ,dökülen tozları üstümden başımdan temizleme ihtiyacı duymamam daha da sevdalanmama yol açtı bu güzel ötesi pudraya.


Kısacası The Balm markasının Türkiye'ye gelmesinden bu yana,günlük pudra olarak kullandığım ve farklı arayışlar içine girmeyecek kadar çok sevdiğim bu ürünü gönül rahatlığıyla siz sevgili takipçilerime öneriyorum.

* Ürün 7.08 g , indirimsiz 27 Tl'ye tüm Gratis'lerde satılmakta.
(Hala almadıysanız yılbaşı indiriminde muhakkak koşun alın ;) )


Sağlıkla ve güzellikle kalın..

14 yorum:

  1. blogun hayırlı olsun youtube da sıkı takipçindim burda da öyle olcak gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim tekrardan teşekkür ederim,bloggerlıkda benden daha tecrübelesin,senden öğrenceğim şeyler çok :)

      Sil
  2. Aramıza hoş geldin selbiye'cim İzmir'de yeni soluklara daha çoook ihtiyaç var bu konuda başarılarının devamını dilerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım :) çok yeniyim henüz ama bi o kadar da heyecanlı :)

      Sil
  3. bloğun hayırlı olsun youtube seni takip ediyordum iyiki blogda açmışsın bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedef'cim çok sağol güzelim :) blogunun ismini yazarsan takip etmek çok isterim :)

      Sil
    2. http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/11/avon-8-in-1-palette-smokey-eyes.html teşekkürler :)

      Sil
  4. Bloğun sana şans mutluluk getirsin emi :) Youtubede sıkı takipçinim buradan da takip ederim artık. Bu arada tatlım yorum yapan kişilerin ismine tıklayınca blog adresi çıkıyor haberin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selen'cim sağol desteğin için inşallah mutluluk hepimize gelir 2014'de :) benim de sizlerden çok öğrenceğim şey var :benimle bu bilgiyi paylaştığın ve sayende birşey daha öğrendiğim için mutluyum; bu bile yeter :) Öpüyorum :)

      Sil
  5. merhaba,
    Hayırlı olsun blogunuz. videolarınızı yeni yeni izlemeye başladım çok sakin ve mütevazı birisiniz o yüzden hoşuma gidiyor.bir şey danışmak istiyorum size. Bende bu pudrayı ve alix avien terracotta pudrayı kullanıyorum ama pul pul oluyor yüzümde, sizce neden olabilir? bu arada cildim yağlı ve makajdan önce nemlendirici mutlaka kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Desteğin ve güzel yorumun için öncelikle çok teşekkür ederim.Haftada en az 2 kere ve yüzünde sivilce olmadığı günlerde peeling yapmanı öneririm.Özellikle bu soğuk kış günlerinde cildimuz o kabuklasma görüntüsüne çok müsait. Ve bence bu pudranın altına uyguladığın cilt ürünün (bb krem,renkli nemlendirici ya da fondöten ) cildine uygun olmaması nedeniyle pudrayla birlikte o görüntüye yol acabiliyor olabilir canım. .Çünkü pul pul,yapay,kabuk görüntüye yol acmayacak kadar hafif bu pudra..

      Sil
  6. merhaba,
    kahveyle peeling yaptım hem yumuşacık oldu yüzüm hemde arındı. pudra sürünce o kötü görüntü olmuyor artık. teşşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel fikir kahveyle peeling canım 😊 doğal bir bakım.Aslina bakarsan bu kahve peelingini basen bölgesine senelerdir uygulayan bir arkadaşım var ciddi anlamda herkese tavsiye ediyor selülit için birebir.Ben de yapacağım en kısa zamanda usengecligimi yendiğim an 😊

      Sil
  7. vücuduma da yaptım yüzümle beraber vücudum kupkuru pul pul dökülürdü nemlendirici de sürsem. sadece bir kere yapmama rağmen ilk seferde bile vücudumda kuruluk dökülme hiç olmadı. gerçekten mucizevi bir nimet bu kahve:)

    YanıtlaSil