17 Ocak 2014 Cuma

 
THE BALM-BALM  SHELTER TINTED MOISTURIZER (RENKLİ NEMLENDİRİCİ)
 
 
 
Merhaba,
 
Bu hafta çok çalışkan bir blogger olarak haftanın 3.yazısıyla karşınızdayım ; ah bu çalışkanlığım ve vaktim keşke her hafta olsa da senelerdir yazmayı ertelediğim, aklımdaki sayısız ürüne dair bilgilerimi yazıya dökebilsem biranönce. Neyse hepsi zamanla bloğumda olucak nasılsa , azimliyim; bu azimle şirinleri bile görebileceğime inanıyorum  :)
 
Ve gelelim  bu yazımda sizlere tanıtacağım ürüne ;  The BALM markasının ,Balm Shelter renkli nemlendiricisi.
 

Bendeki rengi ; 'light-clair' olmakla birlikte,ürünün diğer 2 rengi ise 'light-mediım' ve 'medium' olarak Gratis'lerdeki Balm standlarında satılmakta.Elimdeki renk ilk sürdüğümde yarım ton koyu gelse de ,ürünü cildime  yaydığım an cilt rengimle sağladığı uyumu sevdim.Ürünün tek sevmediğim yanı ise, birkaç saat sonra cildimde oksitlenme nedeniyle 1 ton kadar renk koyulaşması yaşamam.Ve de yapısı hafif denilse de bence yine Vichy 'nin bb  kremiyle kıyaslarsam cildimde hafif yağlı bir his bırakıyor.Ancak pudra uygulamısyla bu hissi en kolayından yok edebilirsiniz.Ancak ürünün artıları o kadar fazla ki benim için,elimdekini bitirir bitirmez yenisini almayı düşünüyorum.
 
 
 
 
Ürünü sevme nedenlerimden bahsetmek gerekirse ;
  • Elimdeki Vichy Idealia BB kremine kıyasla kapatıcılığının daha fazla olması.O nedenle daha fazla kapatıcılık ihtiyacı duyduğum günlerde ağır fondötenler kullanmaktansa hep bu ürünü tercih ettim.
  • Ürün standard bb krem ya da fondöten gramajlarına kıyasla fazla; 64 ml  olduğu için uzun süre kullanabileceğiniz kadar bereketli bir ürün; mesela ben bu ürünü 2013 Mart'dan beri kullanmama rağmen anca 3/4 ünü bitirebildim . :)
  • Diğer Balm ürünleri gibi,bu renkli nemlendiricide de başta Paraben olmak üzere,klasik ten ürünlerinde olan zararlı kimyasalların çoğu yok.Tabi ki yine de bu ürünlerin makyaj ürünleri olduğunu,dolayısyla  içine konulan koruyucu kimyasalların  varlığını unutmamak gerektiğini sizlere hatırlatmak isterim. Ve bu  nedenle de  ne kadar da azaltılmış kimyasal içeriği sloganıyla piyasaya sunulsalar da  en hafif makyaj malzemelerinin bile  ' masumiyet kraliçesi ' olmalarını beklemeyin. :)
                                                      
  •  Ürün Spf 18 koruma faktörü içerdiği için , özellikle yazın biraz da kapatıcılık istediğim  günlük makyajlarımda altına güneş kremi ya da herhangi bir gündüz kremi uygulama gereksimi duymaksızın severek kullandığım bir ürün oldu benim için.
  • Ben bu ürününden en çok ellerimle  uygulama yaptığımda, yüzüme verdiği görüntüden memnun kaldım; çünkü aynı zamanda nemlendirici bir ürün olduğu için bu tarz ürünleri yüz kreminiz gibi ellerinizle cildinize yedirmeniz sizlere en güzel sonucu vericektir.
  • Ürünün kalıcılığı  ise ,bence orta olarak değerlendirilebilir.Ben üstüne pudra uyguladım genelde ve yoğunlukla yazın kullandığım için de yüzümde parlaklık gördüğüm an yine pudrayı basarak,ortaya çıkan görüntüyle  mutlu-mesut  anlaşarak koca bir yazı atlattım. :)     
Kısacası ben bu üründen memnun kaldım ve o nedenle biter bitmez yenisini almayı düşünüyorum ..
 
*Ürün 64 ml,tüm Gratislerde indirimzsiz fiyatı :40 tl ..
 
Bir sonraki yazıma kadar sağlıkla ve güzellikle kalın kızlar... :)
                                     
 
 
 
 


2 yorum:

  1. blog satışıma bakmak ister misiniz ? http://dahayolunbasinda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım canım..Şu an için ilgilenmiyorum satıştaki ürünlerle ama takibe aldım bloğunu sonraki satışların için. Sevgiler.

      Sil